Blog

2 Ogromne BŁĘDY wychowawcze

Promocja jest przynoszącą efekty formą namówienia konsumenta do zainteresowania towarem, usługą albo logotypem. rozpowszechnianie i nakłanianie do skierowania na dany artykuł to reklama typu 12 niezbędnych wtyczek na blogu WordPress. Jest ona ukierunkowana jedynie na transakcje określonej jednostki. to znaczy, iż wytwarzając, a potem emitując spot promocyjny, można jedynie zachwalać, zachęcać i przedstawiać produkt własnej marki, nie porównując z tym samym towarem innego producenta. Taka forma reklamy jest zabroniona. nie można wskazywać marki rywalizującej w swej reklamówce, bez względu na to, czy chcemy wyłącznie o niej nadmienić, czy też, co jest nie etyczne oczernić rywalizującą na płaszczyźnie rynkowej jednostkę lub też jej wyrób. wolno jednakże użyć sformułowania o nie zastąpieniu własnego tworu porównaniu do innych, bez podania rzeczowych rywali. Łatwiej to tłumacząc,wolno o swoim produkcie mówić lub wypisywać, iż jest on idealny na rynku, iż jest numerem jeden, że tylko ten wyrób sprosta wymaganiom klienta. Nie można tutaj uciekać odprawdziwości, lecz właśnie taka forma jest legalna.

źródło: Gdy zostaniesz opętana przez demona seksu

Previous article
Akcja high-5 zakończona sukcesem + film
Next article
W ŚWIADOMOŚCI LITERACKIEJ
About the author